Prenájom zasadacích priestorov - Bratislava, TrenčínPrenájom zasadacích priestorovAk hľadáte profesionálne prostredie na stretnutia s Vašimi obchodnými partnermi, semináre, prijímacie pohovory či prezentáciu Vašej spoločnosti alebo Vašich výrobkov, neprehliadnite možnosť prenájmu špičkových zasadačiek premium virtual office. Aké priestory ponúkame?
Prednášková miestnosťMiestnosť s kapacitou do 20 osôb, ideálna pre veľké obchodné rokovania, školenia, kurzy a podobne. Zasadacia miestnosťNaša zasadacia miestosť s kapacitou do 12 osôb je vhodnou voľbou pre Vaše obchodné rokovania, porady a mítingy. SalónikTento priestor s kapacitou do 4 osôb je najvhodnejší pre stretnutia s klientmi, pracovné pohovory, či neformálne posedenia v príjemnom prostredí. KanceláriaMiestnosť s kapacitou do 3 osôb je vhodná na diskrétne formy stretnutí s Vašim klientom, či bežné vybavenie potrebnej administratívy. Priestory prenajímame za výhodnú cenu už od jednej hodiny, k tomu je samozrejmá aj ponuka sekretárskych a asistenčných služieb, občerstvenie, prípadne štýlová výzdoba. Našou snahou je vytvoriť optimálne podmienky pre Vaše stretnutia a naplniť do detailu Vaše predstavy. Dnes už skutočne nie je dôvod viesť rokovanie alebo stretnutie s obchodnými partnermi v reštauráciách a hoteloch. Máte záujem o ďalšie informácie alebo rezerváciu niektorého priestoru? Neváhajte a kontaktujte nás |
Odporúčame
Virtuálna kancelária:
Lacná a efektívna Ak si prenajmete služby virtuálnej kancelárie, môžete za
lacné peniaze využívať obchodné sídlo na exkluzívnej
adrese. K tomu môžete mať služby asistentky či účtovníčky. Celý článok
Firmy si založili stovky virtuálnych kancelárií
Má to totiž svoje veľké plus – v čase krízy a znižovania nákladov dokážu takto spoločnosti výrazne ušetriť. Celý článok
Biznis s virtuálnymi kanceláriami
Prenájom administratívy využívajú firmy, ktoré nepotrebujú vlastné sídlo. Celý článok
|